فن

مروة عبد المنعم : فخورة بمشاركتي بمسلسل عباس الابيض للنجم يحي الفخراني وسميت ابني علي اسمه

قالت الفنانة مروة عبد المنعم انها من النوع الذي لا يعرف يقعد سامر وبداخلي طاقة ، واسرتك مع ابنتي حور وقدمنا عدد من الفيديوهات علي السوشيال ميديا ولقت رواج وتقدم الفيديوهات فيديوهات لحياة البنت مع امها فى هذه المرحلة السنية و المواقف بينهم و عجبت الناس جداً و بقت تريند على السوشيال ميديا .

و اضافت مروة خلال لقاءها مع الإعلامى دكتور عمرو الليثى بيرنامجه واحد من الناس على شاشة الحياة ، و عملت اغنية انا و هى و قامت بغناءها هى و حور بنتها على الهواء وتتحدث عن الفرق بين الاجيال ، والاغنية و كلمات الاعنية و الالحان من تأليف مروة .

و عقبت حور بنت الفنانة مروة عبد المنعم انا و ماما اصحاب جدا ، و بحكى ليها كل حاجة ، و انا بحب دور ماما فى فيلم “نور عينى ” بالرغم من انه كان صغير لكنه كان بيضحك جداً .

و عقب نجلها يحيى عبر تقرير مصور انا فخور جدا بماما لانها بتحفر فى الصخر علشان تعمل الحاجة اللى بتحبها و هى التمثيل و بتعمل ورشة لتعليم التمثيل و عندها شركتها الخاصة ، و انا كنت باخد كورس اخراج و فيلم ميكنج و بوعدك يا ماما انى هرجعك للفن تانى ، و انتي موهوبة ومظلومة

و تابعت مروة انا سميت يحيى على اسم الفنان يحيى الفخرانى لانى وقت ما حملت كنت بعمل مسلسل عباس الابيض و قولت ليه لو طلع ولد هسميه على اسمك لانى بحبه جدا .

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى